Lauterbrunnen en Grindelwald.

12 augustus 2023 - Lauterbrunnen, Zwitserland

Onze laatste dag in Zwitserland begon bewolkt. We besloten naar Lauterbrunnen te gaan, een dorpje verderop dat maar liefst 67 watervallen heeft.
Β

We waren op deze zaterdag niet de enige…. Maar als we deze andere toeristen wegdachten was het de moeite waard om hier een wandeling te maken. Bovendien was er een stralende zon waardoor de omgeving nog mooier werd.

In de middag besloten we naar Grindelwald te rijden omdat dit het meest pittoreske dorpje uit de regio zou zijn. Daar zagen we niet zoveel van want vandaag was er een groots fietsevenement aan de gang waardoor het erg druk in het dorp was. Het voordeel daarvan was dat we getrakteerd werden op een spectaculaire show van de straaljagers van de Zwitsere Luftwaffe. Waanzinnig cool!

Na lekker op een terrasje gezeten te hebben gingen we in de stromende regen weer terug naar ons hotel om even te chillen voor de terugreis.

1. Lidy:
    12 augustus 2023
    Jammer van het weer,maar toch weer iets meegemaakt dat Nieuw is,!!πŸ€—πŸ€—
    Wens jullie een heel rustige terugreis,nagenietend van alle mooie indrukwekkende beelden die jullie gezien hebben!!
    Heel veel dank voor al jullie leuke verslagen met de prachtige Fotos!!
    πŸ™πŸ™πŸ™πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘πŸ‘πŸ‘
    Rij voorzichtig en heel veel liefs!!
    πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°
  2. Jeannette:
    13 augustus 2023
    Zo lieverds,de koffers al gepakt.Een goede reis met niet te veel file. Wat hebben jullie veel gedaan en meegemaakt en jullie koppies een beetje leeg gemaakt. Ik word morgen door Kees en Marja opgehaald en weet dus niet hoe laat ik thuis ben. We houden contact,dikke knuffel.πŸ’‹πŸ₯°