Dag Stoos, hallo Wilderswil

10 augustus 2023 - Wilderswil, Zwitserland

Dag Stoos, hallo Wilderswil,

Na weer een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet besloten we om onze wandelschoenen aan te doen om nog even te genieten van de prachtige omgeving van Stoos. We kozen voor een hike op 1200/1600 meter hoogte zodat het adrenalinepijl bij Christiaan een beetje kon zakken.

Het werd een wandeling door de bossen en over de velden met een heerlijk zonnetje.
Daarna was het weer tijd om met onze koffers het stijlste treintje van de wereld in te stappen op weg naar onze laatste bestemming deze vakantie: Wilderswil!

1. Lidy:
    10 augustus 2023
    Wat hebben jullie een prachtige tochten gemaakt, schitterend!
    Soms een beetje eng,maar dat komt door mijn fobie!!
    Dit kunnen jullie nooit meer vergeten!! 👌👌👋👋
    Hele mooie dagen nog gewenst en heeeel veel liefs 💞
    Heel veel dank voor jullie leuke en vooral mooie reisverslagen!
    Heel erg leuk dat jullie dit hebben gedaan,👍👍🥰🥰
  2. Jeannette:
    10 augustus 2023
    Hallo lieverds, wat is het geweldig om op deze manier mee te reizen met jullie.Af en toe kriebelt het wel in m.n benen als ik naar de foto,s kijk ,vooral als jullie op het dak van de wereld lopen. Maar wat een ervaring. Geniet van jullie laatste dagen.Dikke knuffel.